Pages

Powered by Blogger.

Thursday, November 17, 2011

..:: sAya RiNDu AwaK sEmUa ::..

post kali ni..saya nak cakap apa yang saya pendamkan..

saya rindu bUDak ni


* kak rokiyah kat mesir


* adik junior sek men ugama arab tarbiah mardhiah panchor kota bharu


*kak julia



*ukhti hazwani di mesir


*paling saya rInDu sangatTTTT...


* inilah "nenek" saya ^_^


*pakar 'sains' zaman sek dan pakar lukis



*kawan Kt KUIS


*best Friend kat KUIS..
syukran kwn ngn saya..
pinjamkan telinga awk pada saya
pinjam kan bahu awak utk saya nangis
pinjamkan idea gila2 awk tu utk ceriakan hari saya
pinjmkn mata awk utk tgok lukisan2 saya








"tidak sempurna iman seseorang itu jika dia tidak menyayangi mukmin yang lain"

jadi sebelum terlambat,selagi nyawa masih ada.. saya nak cakap..saya rindu dan sayang awk semua <3 <3

0 comments:

Post a Comment