Pages

Powered by Blogger.

Saturday, May 7, 2011

choral speaking arabic sekolah MTM


(ketika latihan)



(selepas buat persembahan)


(ketika latihan)

alhamdulillah....bersyukur kehadrat ilahi di atas kurniaNYA memberi ana sihat sepanjang bulan ini. memberi ana tenaga untuk terus berbakti disini.syukran k.sarah sbb memberi saya peluang melatih pasukan choral speaking arabic. jika di asrama dahulu hanya melatih adik2 untuk lakonan waktu persembahan ,tapi kini ana diberi tanggungjawab melatih choral speaking. syukran wa mabruk buat pelajar-pelajar ana kerana sudi mencipta gaya dan nada sendiri. banyak berbincang untuk menjadikan pasukan sekolah sempurna pada hari pertandingan. bersyukur sangat-sangat.

pada ana,mereka adalah bernilai pada sekolah dan ana.

nak tengok gambar-gambar mereka?...

silakan (kt atas)
*******************
inilah yg dinamakn pengalaman. pengalaman yg akan ana bawa pada sekolah yang akan ana berkhidmat nanti.( rasa sedih plak nk keluar dari sini)

apa-apa pun...syukran kepada pelajar-pelajar ana yang tahan telinga dengar ana berleter sepanjag latihan.bersabar ketika ana marah-marah manja. ustazah bukan marah sebab tak sabar,tapi marah supaya kalian jadi pandai. nanti bila masuk lagi pertandingan tahun depan kalian akan jumpa ustazah baru dah.ustazah tak akan ajar lagi.( T_T )

selamat berjuang semua. tahun depan buat lagi yang terbaik..

u all the best!!!

ustazah sayang kalian....

0 comments:

Post a Comment