Pages

Powered by Blogger.

Tuesday, February 22, 2011

sekadar persinggahan...


Bismillahirahmanirahim....

dengan nama Allah yang menciptakan aku sebagai hambaNYA, yang di cipta cukup sifat memiliki seketul hati fikrah bagi setiap hamba. Alhamdulillah..alhamdulillah..

saat-saat akhir meniti waktu penghujung di sini. ana laluinya dengan satu perasaan yang sukar untuk di gambar. subhanaallah..maha puji bagi allah yang berkuasa.

ana benci perasaan ini, ana ingin jauh dari perasaan ini. ya Allah..bantulah hambaMU ini ya Allah..kenapa kau biarkan perasaan ini bertapak di hatiku Ya Allah??..tak terdaya rasanya. kerana perasaan ini aku hilang segalanya..aku hanyut seketika. aku lupa padamu..aku lupa mencintai KekasihMU.

saban hari, tika bangkit dari lena. satu sahaja pintaku tiap Dhuha. jauhkanlah perasaan ini. hakiskanlah perasaan ini. sekarang bukan masanya untuk perasaan ini bertapak di sini. aku masih memerlukan nur untuk itu. aku masih memerlukan tarbiah untuk itu.

hambaMU..
bintu abd manaf

2 comments: