Pages

Powered by Blogger.

Monday, June 25, 2012

..:: sakit penghapus dosa-dosa kecil::...




ingat lah 5 perkara sebelum datang 5 perkara

Demi masa..
Sesungguhnya manusia kerugian
Melainkan…
Yang beriman dan beramal saleh
Ah..
Demi masa…
Sesungguhnya manusia kerugian
Melainkan..
Nasihat kepada kebenaran dan kesabaran
Ah..
Gunakan kesempatan yang masih diberi
Moga kita takkan menyesal
Masa usia kita jangan disiakan
Kerna ia takkan kembali
Ingat lima perkara, sebelum lima perkara
Sihat sebelum sakit
Muda sebelum tua, kaya sebelum miskin
Lapang sebelum sempit
Hidup sebelum mati
Demi masa..
Sesungguhnya manusia kerugian
Melainkan..
Yang beriman dan beramal saleh
Ah..

sakit itu kafarah dosa..hm..kalau macam tu sakit hari-hari pun tak apa ^_^

salam sayang semua..
tengah pening-pening pun saya masih  boleh lagi follow my family (niqab girl)
pantau dari jauh

dont worry semua..lumrah alam. sihat dan sakit
doktor kata migrine datang balik sebab fikir banyak sangat..(apa yang saya fikirkan ya?? )

bila sakit macam ni macam2 datang
rasa menyesal sangat minum ais (Nur Imanne dah larang tapi degil juga)
minumnya sikit sahaja..tapi kesanya berhari-hari dan terus demam panas.

kena makan ubat yang rasanya tak ada macam coklat dan ubat batuknya tak ada rasa horlick  ^_^

MC juga 2 hari..tersadar kat rumah sorang2.
nak bangun pun susah
rasa sengal2 seluruh badan
nasib baik housemate semua baik2..
jaga makan minum
paksa makan ubat

terima kasih kak tie dan kak sakinah

buat cikgu yang selalu paksa updte status kesihatan
terima kasih sebab ambil berat

hargai kesihatan yang allah bagi
tapi saya dah tak boleh nak kembali kepada yang dulu
cuma perlu pantau sebelum teruk

see?? kesihatan tak ada nilai
nilainya sangat mahal untuk kembali normal

mama ngan abah pun dah naik risau
tahun ni saja acap kali demam.
along janji lepas ni tak demam dah!

sebenarnya best sakit ni. ia adalah peringatan dari allah. tubuh badan ni milik ni allah tapi saya cuai. tak jaga makan minum. lastnya allah bg sakit..itu isyarat buat saya.

apalah sangat sakit saya ini berbanding sahabat saya ukhti nor hazwani yang berada di kaherah. nun jauh dari keluarga dengan kesihatan yang tak stabil. apa lah sangat sakit saya berbanding ukhti2 kita di palestin, iraq yang setiap hari nyawa terancam.

mari semua kita doakan sahabat2 kita yg jauh dan yg dekat. semoga semua di bawah lembayung rahmat dan kasih ILAHI

saya sayang kalian  <3<3




0 comments:

Post a Comment