Pages

Powered by Blogger.

Saturday, January 4, 2014

..::MiRi..::...






Assalamualaikum...^_^
salam sayang..salam ingatan.

selamat tahun Baru Masihi 2014
cepat je kan masa berlalu. dan cukup 3 bulan saya di hantar berkhidmat di tanah Miri (tolak bulan 11+12)
oleh kerana hobi saya snap2 gambar, jadi saya nk kongsi dengan sahabat2 gambar2 yang saya ambil sepanjang merantau di miri.

 ( ini ialah Tamu Muhibah @ Pasar muhibah, orang sarawak panggil Tamu untuk pasar)

  Dalam perjalan nak balik Bekenu



 (laluan sepanjang pantai..Otw nak balik Bekenu. pemandangan kat sini memang cantik)


(Jalan dalam bandar Miri. berhampiran Taman awam. suasana kat sini sejuk bangat)


(pantai Bungai)




(senja di Miri)


sebenarnya ada banyak lagi gambar pemandangan. ketemu lagi di lain post. saya akan masukkan gambar ketika ke Grand Old Lady. gambar di atas bukit ^_^

bye..bye..
wassalam...

0 comments:

Post a Comment